6 Mart 2012 Salı

Arkadaş Ortamından Sonraki Pişmanlık

   


   Bu olay benim sık sık başıma geliyor.Dışarı çıkmak için can atıyorum.3 kişiyi( farklı 3 ortam ) arıyorum.Hepsi çıkamam derken 1 saat geçince ya hepsi buluşalım diyor ya da 1 veya 2si.Diğerlerini ekip o ortamı seçince ise olayın boyutu değişiyor.Nargile,yemek,içmek(alkol),vs.Girilen ortamdan sonra saatler ilerlerken bir anda bir şey kafama dank ediyor.Dın dın dın..Ne işim var lan burada ? Saat kaç oldu ? Şimdi eve gitseydim kitabı bitirmiştim,maçı da kaçırdım has siktir ya.O pişmanlık başlayınca ortamda yapılan bütün muhabbetler saçma gelir ve terslemeye başlarsınız.Bana ne amk ? Anlatma,ben gidicem.
    Bunu söyledikten sonra artık geri dönüşü yoktur.Cümle söylendikten sonra arkası gelir.Artık kafa eve gitmeye programlanmıştır.Gidicem ulan gidicem ulan gidicem ulan.-Ben gidiyorum birader görüşürüz eve gidicem işim var annem hasta babam hasta kusura bakmayın.+Ulan hep böyle yapıyorsun ne biçim adamsın sen.-Görüşürüz canlarım kendinize iyi bakın.Giderken o söylenen lafları aklına getirip ''ulan şimdi gidiyorum ama bu yüzü unutmayın amına koyayım.'' diyerek yardırılır.Eve gelindikten sonra ise dank eden pişmanlık yerini orgazma dönüştürür.Büyük bir haz ve mutluluktur bu.Eve neşe saçmaya başlanır.İşler halledilemez asla.Eve gelince şunu yapıcam denilen hiç bir şey yapılmaz.Televizyon, İnternet derken uyku vakti gelir.Ancak ertesi gün veya günler sonrasında arayacağınız insan sayısı azalır.Belli dönemlerde bunu yaşarım ben.Bir arkadaşımla aram bozulunca bütün arkadaşlarımla aramı bozmak gibi bir huyum var.Sonra hepsini tek tek onarıp devam etmek.Düzenli olarak yaparım bunu.Buna engel olamıyorum.Bu bir sorun değil.İnsan psikolojisi.Doğrusu budur çünkü.O eve gelince hissedilen haz için o arkadaşlarla ters düşülebilir.Arkadaş dediğin orospudur.Parayı verince sadece bana verecek sanırsın.İş bitince herkese verdiğini görürsünüz.Unutmadan: Aramızda bazı orospu çocukları var.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder