4 Mart 2012 Pazar

İlk Konu:Aramızda Bazı Orospu Çocukları Var



Orospu çocuğunun tanımını yapalım ilk önce.
Orospu çocuğu : Sadece işi düşünce hal-hatır soran arkadaş,canım buluşalım mı diyen sevgili,siktir git gelme eve  bugün kız gelicek diyen ev arkadaşı,ateş var mı sorusuna yok diyen vatandaş,geçmiş dönem borcu yazan faturaların şirketinin sahibi,napıyosun diyen insan,feysbuka güzel bir profil resmi koyunca mesaj atan amlı,veresiye yok diyen bakkal,biz lisede çok piçtik yaa diyen lavuk,dizi veya program'dan önce önceki program veya dizinin özetini veren o malum şahıslar ve en büyük orospu çocuğu da içimizdeki şeytandır.

Hayatımızın her yerinde bu kadar orospu çocuğu varken yaşamaya çalışmak zor.Ya onlar gibi orospu çocuğu olacaksın ya da bu işleri bırakıp bir dağ evinde kalıcaksın ama bir ihtimal daha var.Orospu çocuğu gibi davranıp  büyük vurgun yapmak.Nasıl ? diye soruyorsunuz.Bunu beraber bulabiliriz.Her neyse lan çok acayip yerlere gidiyor bu konu kendime anlatıyım biraz.

Yapmacık tavırlara ayak uyduramadığım için sevilmeyen bir insanım.Arkadaş çevrem sürekli değişir.Çünkü hala düzgün birini bulamadım.Herkes mi orospu çocuğu olur amk.Kimi zaman pesimist kimi zaman sevecen kimi zaman esprili kimi zaman çok sinirli olabilirim.Psikopat veya kendiyle sorunları olan bir insan da değilim lan yazıyı okuyunca ürktüm biraz.
Bu blogu istediğim zaman istediğim şeyi yazmak,kendi yaşadıklarımı sizlere aktarmak,felsefe yapmak,sikimin keyfine göre takılmak için kurdum.Benim gibi düşünen insanlar vardır.Yani bu blogun bir amacı yok.Ben ne istersem o olur amk.

İnci Sözlük;İnci sözlükle 2009'da tanıştım.Zeykur'da takılırken bir anda bir akım oldu ve artık oraya ait buldum kendimi.Çünkü kimse yapmacık değildi.Herkes dürüsttü.Çünkü burası sanal ortam.Belki dışarıda herkes yaşantısına devam ederdi.Kendini sözlüğe kaptıran herkes artık tam bir insan oldu.Ağzına geleni söyleyen,yapmacık tavırları olmayan insanlar sardı etrafı.Popüler olduktan sonra sözlüğü liseliler sardı ama ben bundan dolayı kızgın değilim.Bu zaten olacaktı.O yıldızların hepsine katkım olmuştur.Bunları sonra uzun uzun anlatırım.Konu sözlüğe nerden geldi diye soracak olursanız eğer,aramızdaki o orospu çocukları sözlükdeki ortam sayesinde düzeldi.Ama hep derim.Aramızda bazı orospu çocukları var.


1 yorum: